تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

انتقاد روحانی از گروهکی شدن صداوسیما: آنچنان پشتشان گرم است که هیچ دادگاهی نمی‌تواند کاری کند

رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت: قبلاً می‌گفتم صداوسیما ملی نیست، میلی است، الان صداوسیما باندی و گروهکی شده است.

حسن روحانی

رویداد۲۴ انتخاب نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه نوزدهم شهریورماه در ادامه جلسات دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، هدف از این جلسات را تجدید دیدار با همکاران خود و طرح مباحث دوستانه و دلسوزانه عنوان کرد و گفت: اعضای دولت تدبیر و امید چه در دولت قبل و چه این دولت آمادگی داشته و دارند که تجربیات و نظرات خود را جهت کمک به پیشبرد امور و رفع مشکلات کشور منتقل و همکاری کنند.

رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم با انتقاد از عملکرد صداوسیما اظهار داشت: قبلاً می‌گفتم صداوسیما ملی نیست، میلی است، الان صداوسیما باندی و گروهکی شده است. یک گروه صداوسیما را گرفته، هرچه دلشان بخواهد را پیش می‌برند و تهمت و افترا می‌زنند. آنچنان پشتشان گرم است که هیچ دادگاهی نمی‌تواند کاری کند و هیچ شکایتی به جایی نمی‌رسد.


بیشتر بخوانید: اقدام جدید صداوسیما علیه پزشکیان | آرزوی مدیران تلویزیون سعید بود نه مسعود!


روحانی افزود: اگر بی‌حرمتی به ناموس مردم در خیابان‌ها، مردم را خشمگین کرده است، باید در جبران آن کوشید و فضای کرامت و احترام به حقوق شهروندی و اخلاق عمومی را بازسازی کرد. اگر روش برخورد مأمورین مالیاتی و عدم توجیه مالیات‌های کمرشکن، فعالان اقتصادی را آزرده است، باید روش اصلاح را با مشورت خود آن‌ها پیدا کرد. اگر فعالان رسانه‌ای و فرهنگی از سوءاستفاده از عنوان نظارت برای انحصارطلبی و مداخلات بی‌مورد به ستوه آمده‌اند، باید با مشورت خود آن‌ها، راه تقویت نظارت رسانه‌ها و وحدت ملی را پیدا کرد. اگر تک‌صدایی و بی‌اخلاقی در صداوسیما، مردم را به سوی رسانه‌های بیگانه سوق داده، باید به سوی مردم بازگشت و رسانه ملی را بار دیگر رسانه مردم کرد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
محبوب تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
0
0
اقای روحانی شما در به وجود امدن اوضلع اشفته کشور سهیم هستید چون در زمان ریاست جمهوری به وظایف قانونیتان عمل نکردید وقتی بر جام توسط تندروهای داخلی و یا دسیسه روسها به نتجیه نرسید و ترامپ هم از برجام خراج شد می توانستید استعفا دهید ولی هر مسولی انده است به خاطر مسایل پشت پرده مردم را قربانی کرده است شما خودتان می دانستید مقامی که مخالف به نتیجه رسیدن بر جام بود کیست و ان فرد را خودتان انتخاب کرده بودید بیش از این نمک بر زخم مردم نپاشید امام گفته بود حفظ نظام از اوجب واجبات است نگفته بود حفظ نظام به نابودی مردم ختم شود حفظ نظام زمانی واجب است که مسولان به قانون عمل کنند نه اینکه مردم را نا محرم بدانند در برابر عملکردشان پاسخگو باشند ولی متاسفانه نه تنها پاسخگو نیستند بلکه طلبکار هم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
2
0
آهااااا ... مثل قیمت بنزین در 1398 !!!!
وقتی مردم ناراحت شدند شما رفتی جلوی دوربین همین صدا و سیما از مردم دلجویی ! کردی .
چقدر تو خوبی حسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
1
0
شما و امثال شما ها چاه کندی بهر کسی. و امروز خودتان ته چاه هستید. این قانون خداست. همه چیز برای خودتان می خواستید. همه را از دور انقلاب خارج کردید. پس بچشید عذاب خدا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
0
1
بله جناب روحانی،گل بود به سبزه نیز آراسته شد میلی بود حالا دولت در سایه است
نظرات شما
پیشخوان