تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

جوان: در 1401 توانستیم مدار از جا در آمده را دوباره به شکل اولیه تنظیم کنیم

روزنامه جوان نوشت: در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ دشمن در یک‌فاز کم شیب جنگ شناختی را به جنگ مسلحانه تغییر داد تا محور‌های موجود برای سوریه‌ای شدن را بازتر کند. اما تغییر هوشمندانه در استراتژی‌های اطلاعاتی همراه با بازیخوانی و داشتن صبری هدفدار، توانست در تغییر آرایش پدافندی و آفندی و نیز تجمیع تحلیل‌های دشمن شکاف ایجاد کند.

جوان: در 1401 توانستیم مدار از جا در آمده را دوباره به شکل اولیه تنظیم کنیم

رویداد ۲۴ | روزنامه جوان در یادداشتی با عنوان «چرا ایران در آشوب‌های پاییزی سوریه نشد؟» نوشت: «در آن روز‌ها شبکه تروریستی اینترنشنال نیز مدام زیر گوش مخاطبان خود می‌خواند که اگر لازم باشد باید مسلح شد و ایران را سوریه‌ای کرد، شبکه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب اغلب به این موضوع اشاره می‌کردند که ممکن است هزینه تحولات سیاسی را باید بالا برد تا عملیات ژینا به ثمر بنشیند.

کانال‌های تلگرامی نزدیک به منافقین و تعدادی از گروهک‌های مارکسیستی نیز به صورت شبانه‌روزی روش ساخت انواع سلاح سرد و گرم را آموزش می‌دادند ازجمله محسن (صمد) سیاه‌کلاه بود که در دهه شصت مسئول بمب‌گذاری‌های سریالی در تهران بوده و حالا از کمپ تروریستی اشرف ۳ در تیرانا ساخت بمب‌های دست‌ساز را به صورت آنلاین آموزش می‌داد. در این مرحله هدف آن بود که پروژه آشوب‌سازی برای اثرگذاری روی دال امنیت به سمت خشونت سازمان‌یافته تغییر جهت بدهد.»

این روزنامه اصولگرا در ادامه نوشته: «از نگاه ضدانقلاب آزادسازی یک شهرمرزی به معنای شکستن سدی بود که یک خط امتدادی میان اغتشاشات و تجاوز خارجی فراهم می‌ساخت، در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ دشمن در یک‌فاز کم شیب جنگ شناختی را به جنگ مسلحانه تغییر داد تا محور‌های موجود برای سوریه‌ای شدن را بازتر کند.

اما تغییر هوشمندانه در استراتژی‌های اطلاعاتی همراه با بازیخوانی و داشتن صبری هدفدار، توانست در تغییر آرایش پدافندی و آفندی و نیز تجمیع تحلیل‌های دشمن شکاف ایجاد کند. درواقع در آشوب‌های پاییزی توانستیم بدون استفاده از سلاح گرم، مدار از جا در آمده را دوباره به شکل اولیه تنظیم و مرصادی دیگری خلق کنیم.

تکرار دوباره عملیات مرصاد نیاز به روایتی دارد که نزدیک به دو سال پس‌ازآن واقعه به‌درستی بازخوانی نشده است، این روایت فتح مقدمه‌ای در آشوب‌ها داشته و در وعده صادق تجلی‌یافته است، در این جنگ راهبردی تنگه همچنان در دست ماست.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
0
0
کل این تحلیل جنگ ستارگان درباره اهمیت شکست پروژه فرهنگی بود ؟ واقعا حجاب برات مهم بود ؟ واقعا پیروز شدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
0
0
تحلیل جوان راباید اشتباه فرض کرد به این دلیل که شباهت اسب زین شده تحویلی به دولت پزشکیان است درتحلیل جوان نقش کشتارملت آنهم بمقدار تاریخی ۱۵۰۰نفری که بی سابقه است بماند اززخمی های بسیار زیاد خصوصا چشمی هابنابرین جوان به نمایندگی از نیروهای کشتارکنندگان ملت داشت برای انهاابروخریداری می کرد که ناموفق ودراین روزهای سالگرد آن روزها آتش افروخته ترکرده
نظرات شما