تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

عکس| عروسی ساده و بدون تشریفات دو بازیگر بالیوود در یک معبد هند

بازیگران هندی، آدیتی رائو حیدری و سیذارت، این هفته در مراسمی صمیمی در معبدی تاریخی و ۴۰۰ ساله در ایالت تلانگانا در جنوب هند ازدواج کردند.

رویداد24| عکس‌های «عروسی در سپیده‌دم» آن‌ها که هنر عکاس جوزف رادیک است، از آن زمان تاکنون در فضای مجازی به شدت محبوب و پربازدید شده و در تقابل با عروس باشکوه و چندماهه امبانی‌ها طرفداران کیفیت و سادگی «اثیری» آن‌ها را تحسین می‌کنند.

آدیتی یک لنگای (lehenga) دستباف ماهشواری (Maheshwari) با دوپاتای (dupatta) بافت بنارسی (شال اندازه بزرگ) از طراح سابیاساچی به تن داشت و آن را با جواهرات طلا و یاقوت و یک حلقه گل یاس سنتی در موهایش همراه کرده بود.

عروسی ساده و بدون تشریفات دو بازیگر بالیوود در یک معبد هند

سیذارت نیز ظاهر همسرش را تکمیل کرد و یک کورتای (kurta) ابریشمی کلاسیک (جامه مردانه هندی) سابیاساچی و شلوار دوتی (dhoti) بنارسی دستبافت با وشتی (veshti) را به تن داشت. وشتی، پارچه‌ای سنتی و بدون دوخت است که مردان در ایالت‌های جنوب هند به دور کمر می‌بندند.

حیدری با به اشتراک گذاشتن این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی، نوشت: «تو خورشید من، ماه من و تمام ستاره‌های منی... به سلامتی همزاد روحی بودن تا ابد... به سلامتی خنده، به‌سلامتی هرگز بزرگ نشدن... به‌سلامتی عشق ابدی، نور و جادو...»

عروسی ساده و بدون تشریفات دو بازیگر بالیوود در یک معبد هند

منبع: ایندیپندنت فارسی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما