تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حمله اسرائیل به نشست کمیته فرماندهی یگان رضوان حزب‌الله در ضاحیه لبنان / تعداد کشته و زخمی شدگان ۸۰ نفر / کشته شدن یک فرمانده عالی رتبه حزب الله و ۲۰ فرمانده یگان رضوان

برخی منابع از وقوع یک عملیات ترور در ضاحیه لبنان خبر می‌دهند.

فوری/ حمله اسرائیل به حومه جنوبی بيروت

رویداد24| منابع خبری از حمله ارتش اسرائیل به ضاحیه در جنوب لبنان خبر دادند. گفته می‌شود این یک عملیات تروریستی توسط صهیونیست‌ها بوده است.

گفته می شود در این حمله یک ساختمان مسکونی در نزدیکی مسجد القائم در ضاحیه در جنوب لبنان هدف قرار گرفته است.

شبکه ۱۲ رژیم اعلام کرده حمله جنوب لبنان برای هدف قرار دادن یک مقام ارشد حزب الله انجام شده است.

برخی از منابع صهیونیستی از تلاش اسرائیل برای ترور ابراهیم عقیل، از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان خبر دادند. هنوز هیچ  یک از منابع معتبر این خبر را تایید نکرده اند. عقیل، فرمانده عمليات ويژه لبنان از سال ١٣۶٢ تحت تعقیب آمریکا قرار داشت و وزارت خارجه آمریکا برای دریافت هرگونه اطلاعات از وی ٧ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود.

در همین رابطه، تلویزیون اسکای نیوز مدعی شده که ابراهیم عقیل، از رهبران ارشد حزب‌الله در حمله رژیم اسرائیل به بیروت به شهادت رسیده است.

حمله هوایی اسرائیل به نشست کمیته فرماندهی یگان رضوان حزب‌الله در ضاحیه لبنان / کشته و زخمی شدن ۸۰ نفر / کشته شدن ۲۰ فرمانده یگان رضوان حزب الله/ یک فرمانده عالی رتبه حزب الله در بین شهدا

یک منبع امنیتی لبنانی در گفت‌وگو با الجزیره درباره حمله امروز گفت:  ارتش اشغالگر اسرائیل در حمله هوایی به ضاحیه بیروت، نشست کمیته فرماندهی یگان رضوان وابسته به حزب‌الله را هدف قرار داد.

بیش از ۲۰ نفر از فرماندهان یگان رضوان در این نشست حضور داشتند و ۴ موشک شلیک شده با اصابت به پارکینگ ساختمان به طبقه منفی ۲ که نشست در آن‌جا برگزار شده بود، نفوذ کرده‌اند. 

سرنوشت «ابراهیم عقیل» همچنان نامشخص است و تعدادی از فرماندهان یگان رضوان درحالی‌که مجروح شده بودند، از زیر آوار بیرون کشیده شده‌اند.

 



خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
1
5
برای ملت ایران سوال است اسراییل دارد این همه کشتارخصوصادرابنان انجام می دهد از کشورهای منطقه عربی خصوصا صدایی اعتراضی نیست فقط ما ایرانیان داریم خودراپاره می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
1
3
تحقیر حزب الا ازطرف اسراییل بایدتاکجاپیش برود معلوم نیست یک شبه نزدیک سه هزار نیرو حزب الا رازدن اکثر فرماندهان حزب الا را روزانه شکارکردن تاکجاباید بشود که حزب الا منوچهر شود حرف اسراییل نیست و خودکشی کامل است بدون هیچ اعتراضی درمنتطقه ودنیا اسراییل داردکارش را انجام می دهد
نظرات شما