تاریخ انتشار: ۰۶:۱۳ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

کیهان: شکر زیادی می‌خورند که توقع داشته باشند ایران پاسخ اسرائیل را ندهد

روزنامه کیهان خواهان پاسخگویی سریع و جدی به حمله اسرائیل به ایران است و از هر کسی که دعوت به خویشتنداری کند یا به احتمال کاهش تنش‌ها فکر کند، شاکی است!

کیهان: شکر زیادی می‌خورند که توقع داشته باشند ایران پاسخ اسرائیل را ندهد

رویداد۲۴| روزنامه کیهان اصرار دارد که باید خیلی جدی و سریع پاسخ حمله اسرائیلی‌ها را داد. به همین خاطر هم از آن گروهی که در داخل حمله اخیر را نقطه پایان جنگ و شروع کاهش تنش‌ها دیده‌اند شاکی است و هم از آن‌هایی که در خارج دعوت به خویشتنداری می‌کنند.
این روزنامه اصولگرا با اشاره به مواضع آمریکایی‌ها بعد از حمله مورد اشاره، نوشته: «توهم بایدن مبنی بر دعوت به خویشتنداری ایران به خاطر نظامی بودن اهداف حمله اسرائیل (و آمریکا)، دقیقا خلاف رویکرد خود رژیم آمریکاست. مقامات آمریکا در حالی که نظامیان آن‌ها هزاران کیلومتر دور از خاک خود و به شکل نامشروع در منطقه حضور دارند، نظامیان و پایگاه‌های نظامی خود را خط قرمز می‌شمارند؛ بنابراین شکر زیادی می‌خورند که توقع داشته باشند جمهوری اسلامی ایران، تعرض به پایگاه‌های نظامی درون مرز‌های خود را خط قرمز نشمارد و به ویژه از خون شهیدان والامقام ارتش چشم پوشی کند؛ بنابراین باید به جو خواب‌آلود یادآور شد که قطعا چُرت او با مشاهده ضرب شست بی‌سابقه و دردناک ایران پاره خواهد شد.»
همچینن در مطلب دیگری بر مواضع رسانه‌های اصلاح‌طلب مروری داشته و نوشته: «برخی نشریات که سوابق غربگرایی دارند با ادبیات دو پهلو سعی کرده‌اند تعرض رژیم صهیونیستی را عادی‌سازی کرده و دعوت به خویشتنداری (بخوانید بی‌عملی و انفعال) کنند». مطالبی از روزنامه سازندگی، شرق و هم‌میهن را شاهد آورده و نوشته: «تلاش برخی نشریات غربگرا (و به دروغ مدعی حمایت از دولت) برای عادی‌سازی اقدام رژیم صهیونیستی در حالی است که آقای پزشکیان رئیس‌جمهور پیش از این در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار تاکید کرد: هر حمله اسرائیل پاسخ متناسب خودش را خواهد داشت.»
روزنامه کیهان به بازنشر مواضع پزشکیان و عراقچی درباره پاسخگویی به اسرائیل رضایت نداده و نوشته: «روزنامه‌نگار نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اساس ارزیابی‌ها، حمله ایران به تلافی اقدام اخیر اسرائیل قطعی است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما