تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

بهترین ماشین لباسشویی

در این مطلب بهترین ماشین های لباسشویی برای هر بودجه و هر خانواده را گردآوری کرده ایم.

بهترین ماشین لباسشویی در سال ۲۰۲۳

رویداد۲۴ حسین فلاحی:  شما از یک ماشین لباسشویی خوب انتظار دارید که لباس های شسته شده تمیز و تازه را به شما تحویل دهد. لباسی که شما تحویل آن می دهید باید در یک چرخه شستشو،  بدون لکه باشد و هیچ ماده شوینده ای روی آن باقی نماند. در چرخه خشک کردن لباس، ماشین شما باید به سرعتی برسد که لباس‌ها تا حد امکان توسط خشک‌کن خشک شوند. سپس طراحی ماشین لباسشویی باید مد نظر قرار گیرد که باید علاوه بر موارد فوق در نظر گرفته شود. کنترل پنل برای کار کردن باید بصری باشد و مصرف آب و برق باید بهینه باشد تا هزینه های شما پایین بماند.

یافتن همه موارد فوق کار آسانی نیست و باید در مورد مشخصات مورد نیاز خود فکر کنید. به عنوان مثال، چه ظرفیتی مورد نیاز شما است. آیا شما به یک ماشین بزرگتر نیاز دارید تا مناسب یک خانواده باشد؟ اگر فضای کمی دارید، آیا طراحی روی هم چیده شده بهترین است؟ در هر صورت، پیدا کردن ماشین لباسشویی که همه این کارها را انجام دهد، دشوار است. در اینجا ما لیستی از بهترین ماشین‌های لباسشویی را متناسب با شرایط شما گردآوری کرده ایم تا در انتخاب بهترین ماشین لباس شویی مد نظرتان کمک کنیم.

Electrolux ELFW7537AT ؛ بهترین ماشین لباسشویی

1. Electrolux ELFW7537AT

مشخصات فنی

نوع: بارگذاری از جلو

اندازه: 38 x 27 x 32 اینچ

ظرفیت: 4.5 فوت مکعب

قابلیت شستشو: پخش کننده غلاف، شستشوی بخار، شستشوی سریع 15 دقیقه ای

 مصرف انرژی: 85 کیلووات ساعت در سال

به عنوان بهترین ماشین لباسشویی  Electrolux ELFW7537AT به دلیل تطبیق پذیری و عملکرد خود متمایز است. وقتی نوبت به روز لباسشویی می رسد، این ماشین لباسشویی کارایی فوق العاده خود را نشان می دهد. کارشناسان استفاده از آن را آسان دانستند و ظرفیت انطباق آن را ستودند. لحاف‌ها را به راحتی در آن قرار دهید و بشویید. بعلاوه، پخش کننده غلاف منحصر به فرد به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران توزیع آن در سرتاسر بار باشید. چرخه های شستشوی زیادی نیز وجود دارد، با گزینه‌هایی مانند ضدعفونی کردن، دمای محیط زیست و بخار.


بیشتر بخوانید: بهترین راه تمیز کردن ماشین لباسشویی


این یک ماشین آرام است، حتی در چرخش نهایی خود آن را برای کسانی که نیاز به شستشوی آخر شب دارند، خریدی عالی می کند. این ماشین برای از بین بردن لکه ها، حتی لکه های سرسخت، به لطف گزینه سطح خاک جامد، ایده آل است. البته این مدل هم خالی از ایراد نیست.

ال جی WM3400CW؛ بهترین ماشین لباسشویی درب از جلو

ال جی WM3400CW؛ بهترین ماشین لباسشویی درب از جلو

مشخصات فنی

نوع: بارگذاری از جلو

اندازه: 39 x 27 x 30.25 اینچ

ظرفیت: 4.5 فوت مکعب

ویژگی ها: چرخه شستشوی سریع، چرخه TubClean، فناوری 6Motion

مصرف انرژی: 100 کیلووات ساعت در سال

  
به گزارش رویداد۲۴ اگر یک ماشین لباسشویی قابل اعتماد می خواهید، اما نمی خواهید پول زیادی خرج کنید، LG WM3400CW گزینه مناسبی است. در حالی که با قیمت کمی عرضه می شود، ظرفیت مناسب 4.5 مکعب را ارائه می دهد. با 100 کیلووات ساعت در سال، یکی از ارزان‌ترین ماشین‌ها برای کار است و دارای گواهی انرژی استار است.

از ویژگی‌های مفید می‌توان به چرخه شستشوی سریع (SpeedWash) که فقط 15 دقیقه طول می‌کشد و چرخه TubClean که به تمیز و تازه نگه داشتن آن کمک می‌کند، اشاره کرد. همچنین از فناوری 6Motion ال‌جی بهره می‌برد؛ این کار بسته به چرخه‌ای که انتخاب می‌کنید، حرکات شستشو را تغییر می‌دهد و از لباس‌های شما در برابر آسیب محافظت می‌کند و در عین حال کارآمدترین شستشو را به آن‌ها می‌دهد.

تنها برنامه هایی که ممکن است از دست بدهید چرخه بخار و اتصال هوشمند است. بنابراین، اگر به دنبال ماشین لباسشویی هستید که می تواند ضدعفونی کند، این آن ماشین لباسشویی مورد نظر شما نیست.

سامسونگ WA52A5500AC/US ؛ بهترین ماشین لباسشویی با درب بالا

سامسونگ WA52A5500AC/US ؛ بهترین ماشین لباسشویی با درب بالا

مشخصات فنی

نوع: بارگذاری از بالا

اندازه:  44 x 27 x 29 اینچ

ظرفیت: 5.2 فوت مکعب

تعداد چرخه: 12 چرخه شستشو

ویژگی ها: دارای واترجت، خود تمیزکن

مصرف انرژی: 120 کیلووات ساعت در سال

وقتی صحبت از Samsung WA52A5500AC/US می شود، شکایت بسیار کمی وجود دارد. این ماشین با بارگذاری از بالا ویژگی های فراوانی از جمله 12 چرخه شستشو، پنج گزینه دما، پنج سرعت چرخش و پنج تنظیم آبکشی را ارائه می دهد. اگر این کافی نیست، حتی می توانید چرخه های اضافی را با استفاده از برنامه SmartThings بارگیری کنید. با استفاده از برنامه، شما همچنین می توانید این ماشین لباسشویی را از راه دور نظارت کنید. بنابراین می‌توانید آن را از دور شروع و متوقف کنید، هشدارهای پایان چرخه را دریافت کنید و حتی چرخه‌ها را برنامه‌ریزی کنید، مثلاً اگر می‌خواهید هنگام بازگشت از محل کار، بار تمام شود.

این ماشین دارای ظرفیت بزرگ 5.2 مکعب است، بنابراین به راحتی برای یک خانواده پرجمعیت مناسب است. ویژگی Active WaterJet در آن به شما امکان می‌دهد قبل از شستشوی لباس‌های لکه‌دار، آن‌ها را تمیز کنید. در رنگ های سفید، مشکی موجود است و ظاهر هر اتاق لباسشویی را بهبود می بخشد.

ال جی WM8100HVA؛ بهترین ماشین لباسشویی برای خانواده های پرجمعیت

ال جی WM8100HVA؛ بهترین ماشین لباسشویی برای خانواده های پرجمعیت

مشخصات فنی

نوع: بارگذاری از جلو

اندازه: 40 3/4 x 29 x 32 14/16 اینچ

ظرفیت: 5.2 فوت مکعب.

تعداد چرخه: 14 چرخه شستشو

ویژگی ها: بخار، شستشوی اضافی، اضافه کردن GarmentsApp

مصرف انرژی: 125 کیلووات ساعت در سال

اگر خانواده پرجمعیتی دارید، به ماشین لباسشویی با ظرفیت بیشتر برای جا دادن لباس ها نیاز دارید. LG WM8100HVA با حجم 5.2 مکعب بزرگ عرضه می شود. 14 چرخه شستشو و تنظیمات فراوانی ارائه می دهد، از جمله بخار، پیش شستشو و شستشوی اضافی.

این یک ماشین آرام است، بنابراین لازم نیست نگران مزاحمت همسایگان در شب باشید و در رختشویی شما نیز عالی به نظر می رسد. این ماشین دارای قابلیت اتصال Wi-Fi نیست.

ال جی WM4200HWA؛ بهترین ماشین لباسشویی بی‌صدا

ال جی WM4200HWA؛ بهترین ماشین لباسشویی بی صدا

مشخصات فنی

نوع: بارگذاری از جلو

اندازه: 39 x 27 x 33.25 اینچ

ظرفیت: 5 فوت مکعب

تعداد چرخه: 14چرخه شستشو

قابلیت شستشو: عملکرد بخار، Turbowash360App

مصرف انرژی: 105 کیلووات ساعت در سال

اگر می خواهید ماشین لباسشویی بی صدا داشته باشید، WM4200HWA G’s یک انتخاب عالی است. حتی با حداکثر سرعت چرخش، صدای بسیار کمتری از آنچه انتظار دارید ایجاد می کند. به همین دلیل، اگر بخواهید لباس‌های خود را در طول شب بشویید ایده‌آل خواهد بود. همچنین دارای ظرفیت مناسب 5 مکعب است.

برخلاف برخی دیگر از مدل‌های ال‌جی، چراغ داخلی وجود ندارد. همچنین توسط برنامه کنترل می شود، بنابراین می توانید آن را از طریق تلفن هوشمند خود نظارت کنید.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما