تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

مجتبی شفیعی کیست؟

مجتبی شفیعی، هنرمندی است که در زمینه تئاتر و دوبله فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از هنرمندان مطرح در این حوزه شناخته می‌شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی مجتبی شفیعی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی مجتبی شفیعی

رویداد۲۴ مجتبی شفیعی در تاریخ ۷ مهر ۱۳۶۷ در شهر اصفهان متولد شد. او یک گوینده است که با استفاده از استعداد خود، توانسته در بین بلاگر‌های مشهور اینستاگرام شناخته شود و یکی از محبوب‌ترین افراد در این حوزه باشد. هم‌اکنون او با برنامه‌های رئالیتی شو "چیدمانه" و "زودیاک" به شهرت دست یافته است.
مجتبی شفیعی علاوه بر برنامه‌های رئالیتی شو، دارای مدرک لیسانس در رشته مدیریت است. او همچنین تجربه‌ای در حوزه گویندگی رادیو، دوبله و بازیگری دارد. وی به خصوص به خاطر همکاری با رادیو سرنا شناخته می‌شود. قبل از اینکه به برنامه‌های تلویزیونی مشهور شود، مجتبی شفیعی با تاسیس صفحه "زودنیوز" و انتشار کلیپ‌های طنز، شهرتی برای خود به دست آورده است.

بیوگرافی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی کیست؟

مجتبی شفیعی در یک خانواده پرجمعیت به همراه ۷ فرزند دیگر در شهر نائین، استان اصفهان به دنیا آمد. به دلیل شغل پدرش که راننده اتوبوس بود، خانواده‌اش مدتی در تهران و سپس چند سال دیگر در مشهد زندگی کردند. 

مجتبی شفیعی از سال ۱۳۸۹ وارد عرصه هنر شده و به فعالیت هنرپیشگی و گویندگی پرداخته است. او یکی از هنرپیشگان فعال و پرکار در زمینه تئاتر است و نقش‌های متنوعی را در نمایش‌های مختلف ایفا کرده است. از تئاتر‌هایی که مجتبی شفیعی در آن‌ها حضور داشته، می‌توان به "گالا پاگوس"، "مورچه‌ای به نام موری"، "میدان مقاومت"، "طبیب اجباری"، "یتیم‌خانه فونیکس" و "پیانیستولوژی" اشاره کرد. این نمایش‌ها نمونه‌هایی از تلاش‌ها و عملکرد‌های هنری او در حوزه تئاتر را نشان می‌دهند.

مجتبی شفیعی کیست؟

یکی از بخش‌های مهم در زندگینامه مجتبی شفیعی، بازی در سریال "آخرین روز‌های زمستان" است. وی حرفه خود را در تلویزیون آغاز کرده و در سال ۱۳۹۱ در این سریال نقش مهمی را بازی کرده است. با بازی ماهرانه‌اش، مجتبی شفیعی توانست خود را در میان مخاطبان تلویزیون محبوب کند. در این سریال، وی با همکاری محمدحسین مهدویان و بازی همبازی‌هایی مانند حامد پورمحمدی، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امینی و سهیل بابایی توانست خودش را به نمایش بگذارد. تجربه بازی در سریال "آخرین روز‌های زمستان" به مجتبی شفیعی کمک کرد تا به عنوان یک بازیگر موفق شناخته شود و تجارب مهمی را کسب کند.

مجتبی شفیعی کیست؟

مجتبی شفیعی علاوه بر بازیگری، در حوزه‌های دیگر نیز فعالیت داشته است. او به عنوان دستیار کارگردان در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت کرده است. در حرفه دستیار کارگردان، سریال "آخرین روز‌های زمستان" به عنوان یکی از مهم‌ترین اثر‌های او مطرح است. همچنین، فیلم "ایستاده در غبار" نیز به عنوان مهم‌ترین اثر مجتبی شفیعی در حوزه دستیار اول کارگردان شناخته می‌شود.

مجتبی شفیعی کیست؟

مجتبی شفیعی به عنوان یک کمدین و بازیگر مشهور و محبوب شناخته می‌شود. او همراه با تیم سه نفره خود برنامه "زودنیوز" را راه‌اندازی و اداره می‌کند. این برنامه، یک برنامه کمدی و ساتیر است که به شکل طنزآمیز به مسائل اجتماعی و سیاسی ایران پرداخت می‌کند. مجتبی شفیعی در این برنامه به همراه همبازیانش، با اجرا کمدی و بازی‌های سنگین و تیزهوشانه، موفق شده است جای خود را در صحنه سرگرمی تلویزیونی برجسته کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
1
1
چیدمانه
جایگاه اشیا
تابلو حتی دیوار
جایگاه انسان
خواب و بیدار
نهال سبز رویا
خانه نور نه ناجور
تاریکی آمد و
قار قار دزد نامرد
سرچشمه
آهکی و کمبود
نیوکمپ نه کم بود
مریخی پرت پرت بود
مومن
مو یه نه من
استواری اوتاد
گلها گل زرد
انسانیت زن
دشمن انسانیت
خطی خط جهل
صحرا
خشکیده است
گرگ بیابان
آدمیت مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
2
0
فحاشی نشانه بیماری روانی است

این گونه افراد نیازمند بستری شدن در تیمارستان و بیمارستان های روانشناختی هستند
بررسی شخصیت افراد فحاش
نشان می دهد، هرگاه در راه رسیدن به هدفشان ناکامی شوند و نمی توانند به آن چیزی که می خواهند برسند یا چیزی را که می بینند، نمی خواهند، توازنشان بر هم می خورد و دست به رفتار
خشونت آمیز می زنند که خشونت کلامی و فحش هم یکی از آن رفتارهاست.
رفتارهای خشونت آمیز کلامی بارز مانند:
فحاشی
بد و بیراه گفتن
با کلام تهدید کردن
یا با کنایه ایهام و رمز دیگری را مورد تحقیر قرار دادن
برعنداز فحاش لطفا برای درمان خودت که هم شده مودب باشید
پاسخ ها
محمد معصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
خرکی مذهب منافق
نظرات شما
پیشخوان