تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نماینده مسیحیان آشوری در مجلس در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح کرد؛

نماینده مجلس: با توجه به برنامه میدری، به او رای اعتماد خواهم داد

شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری در مجلس می‌گوید: از گذشته، هیچ آشنایی نسبت به آقای میدری نداشتم، اما با توجه به رزومه‌ای که از او دیدم و آشنایی که به مرور پیدا شد، به این نتیجه رسیدم که به ایشان رای اعتماد بدهم.

نماینده مجلس: با توجه به برنامه میدری، به او رای اعتماد خواهم داد

رویداد۲۴| مهسا احمدی: بی‌شک انتخاب احمد میدری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را باید یکی از منطبق‌ترین انتخاب‌های آقای رییس‌جمهور در راستای مطالبه رای‌دهندگان به او قلمداد کرد.

مجلس دوازدهم که قاطبه آن اصولگرا هستند و حضور نمایندگان جبهه پایداری هم در آن کم نیست، کار رای اعتماد به افرادی مثل احمد میدری که برچسب اصلاح‌طلب بر پیشانی دارد را سخت کرده است.

با این حال، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موافقانی دارد که او را در زمینه کاری‌اش متخصص می‌دانند. یکی از این افراد، شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری در مجلس است. او در این باره با رویداد۲۴ گفت‌وگو کرده است.

در ادامه می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های این مصاحبه را بخوانید:

* به باور من، آقای احمد میدری، گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شود و به نظرم می‌آید در صورت کسب رای اعتماد از مجلس بتواند در اداره این وزارتخانه مهم و کلیدی، مثمرثمر واقع شود.

* البته بنده از گذشته، هیچ آشنایی نسبت به آقای میدری نداشتم، اما با توجه به رزومه‌ای که از او دیدم و آشنایی که به مرور پیدا شد، به این نتیجه رسیدم که به ایشان رای اعتماد بدهم.

* درباره آقای میدری یک‌سری انتقادات نیز در مجلس و در بین برخی همکاران وجود دارد، اما امیدوارم که در جلسات آینده، ایشان بتواند بهتر از خود دفاع کند و به سوالات، پاسخ دهد و با این کار، موفق شود که رای نمایندگان را به خود جلب کند.

* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه گسترده با رسالتی عظیم است و وزیر حاضر در این وزراتخانه باید برنامه خوب، محکم و منطقی داشته باشد تا از پس اداره آن مجموعه بربیاید. اگر آقای میدری بتوانند در جلسات بعدی در کمیسیون‌ها، برنامه‌های دقیق‌تر و بهتری ارائه دهد، حتماً می‌تواند رای مثبت بیشتری از نمایندگان را جلب کند تا در نهایت وزیر شود.

* با همه این تفاسیر و توضیحات، به طور کلی به آقای مدیری اعتماد می‌کنم و حتماً به ایشان در روز رای‌گیری، رای اعتماد خواهم داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Austria
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
0
1
گمان کنم میدری به محمد حیدری قولی داده است که رسانه خود را اینطور بسیج کرده تا برای رای اوردن او همه جور حمایت و همراهی کنند.
نظرات شما
پیشخوان