تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۳

قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمه گذاران است

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه دیدار‌های دوره‌ای به میان کارکنان و نمایندگان فروش شعب نوشهر و تنکابن رفت.

قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمه گذاران است

رویداد ۲۴- مدیرعامل بیمه البرز در این دیدار با اشاره به موفقیت‌های متعدد شرکت در شاخص‌های مختلف و دستیابی به جایگاه‌های برتر در صنعت بیمه گفت: بهره مندی از شبکه فروش کارآزموده و حرفه‌ای از عوامل اصلی این پیشتازی است که در راستای استمرار آن، آموزش و افزایش دانش فنی نمایندگان فروش متوقف نخواهد شد.

موسی رضایی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در هر شرکتی را تمرکز بر مقوله رضایتمندی مشتریان دانست و افزود: در کلام خداوند و روایات ائمه اطهار (ع) بار‌ها بر خرسندی ارباب رجوع تاکید شده است که البته بررسی عملکرد صنایع و شرکت‌های مختلف هم نشان می‌دهد قانون طلایی موفقیت، تکریم مشتریان است از این رو کارکنان و شبکه فروش بیمه البرز باید به عنوان یک شرکت موفق بیمه‌ای این مهم را در اولویت کار خود داشته باشند.

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه بر کسب پرتفوی با کیفیت و پرهیز از پرتفوی محوری تاکید کرد و گفت: به هیچ قیمتی حاضر به نرخ شکنی در صنعت بیمه نخواهیم بود و با ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب و به تبع آن وفاداری بیمه گذاران همچنان در مسیر عالی شدن و راهبری شرکت‌های بیمه خصوصی گام برمی داریم.

در این دیدار مدیرعامل، معاونین توسعه بازار و مالی اقتصادی ضمن استماع درخواست‌های روسای شعب و نمایندگان فروش دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.

همچنین در پایان این دیدار از ۱۳ نماینده برتر شعب نوشهر و تنکابن قدردانی شد.

برچسب ها: بیمه البرز
نظرات شما