تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

ملاقات شهردار تهران با جمیله علم الهدی | زاکانی پیشنهاد تشکیل خانه موزه رئیسی را داد

شهردار تهران در دیداری با جمیله علم الهدی به ارائه پیشنهاد تبدیل منزل ابراهیم رئیسی به خانه موزه پرداخت.

ملاقات زاکانی با جمیله علم الهدی

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران به همراه اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در بیت شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی، ضمن شرکت در مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در آن محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم حضور داشتند، دکتر جمیله علم‌الهدی همسر شهید، از حمایت‌های شهردار تهران در دوران مسؤلیت رئیس‌جمهور فقید مرحوم آیت‌الله رئیسی، قدردانی و تشکر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار با تأکید بر ضرورت تداوم گفتمان آیت‌الله شهید رئیسی و ادامه راه ایشان، شهردار تهران را از شخصیت‌هایی دانست که در زمان حیات رئیس‌جمهور فقید، همواره همراه و در تعامل با دولت عمل می‌کرد. 


بیشتر بخوانید: ببینید| واکنش زاکانی به کارزار برکناری شهردار تهران


بنا بر این گزارش شهردار تهران در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی، پیشنهاد داد خانه‌موزه‌ای مانند آنچه برای شهید چمران یا شهید رجایی تشکیل شده برای آن شهید هم ساخته شود و در این خانه‌موزه آثار و دست‌نوشته‌های آن شهید در معرض علاقمندان قرار گیرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
15
خدا شانس بده .به مملکت برسید همش تو هاشیه و کارای به درد نخور و ظاهری انجام میدید. چند سال دارن از تکلیف نیروهای کار حرف میزنن ولی حرف مفت میزنید
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
21
جمیله باید حواسش باشه زاکانی دو تا زن داره تا سه نشه بازی نشه !!!
نظرات شما