تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الوحدات

مورایس و شاگردانش تا ساعاتی دیگر در اولین بازی آسیایی به میدان می‌روند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الوحدات

رویداد ۲۴| کاروان سپاهان در حالی عازم امان اردن برای مصاف با الوحدات شده‌اند که کاوه رضایی به دلیل مصدومیت و سیاوش یزدانی و رضا شکاری نیز با صلاحدید مورایس همراه تیم حضور ندارند.

نکته قابل توجه دیگر که ترکیب احتمالی سپاهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، عدم آمادگی استیون انزونزی و بوبکر کامارا است که به نظر می‌رسد باعث گردد این دو همچنان دور از ترکیب اصلی قرار بگیرند.

با مواردی که به آن‌ها اشاره شد می‌توان ترکیب سپاهان را به شکل زیر و به مانند آخرین دیدار طلایی پوشان فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر مقابل ملوان تصور کرد:

پیام نیازمند- وحدت هنانوف، هادی محمدی، امین حزباوی، صالح حردانی، برایان دابو، آریا یوسفی، محمد کریمی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و رضا اسدی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند درچارچوب دروازه قرار خواهد گرفت و دفاع میانی تیم به هادی محمدی و دانشگر سپرده می‌شود که در آخرین بازی سپاهان نمایش خوبی داشتند و حتی محمدی پاس تک گل تیمش را برای کریمی ارسال کرد. دفاع چپ و راست هم به نظر می‌رسد برای دومین بازی پیاپی با نیمکت نشین شدن حسین گودرزی به وحدت حنانوف چند پسته و صالح حردانی برسد.

سه نفرمیانی سپاهان نیز با محمد کریمی، برایان دابو و آریا یوسفی شکل خواهد گرفت و یک خط جلوتر از آن‌ها هم مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و رضا اسدی بازی خواهند کرد.

مصاف سپاهان و الوحدات اردن از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بین المللی امان در اردن برگزار خواهد شد و مورایس و شاگردانش در این مسابقه به پیروزی می‌اندیشند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاهان اصفهان
نظرات شما