تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

اقراریان عضو شورای شهر تهران: جمعی از اعضا به این نتیجه رسیدند که شهردار کارآمدی لازم برای مدیریت شهر را ندارد

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران: بیش از دو و نیم سال و پس از ۶ ماه از انتصاب ایشان، جمعی از اعضا به این نتیجه رسیدند که شهردار کارآمدی لازم برای مدیریت شهر را ندارد.
اقراریان عضو شورای شهر تهران: جمعی از اعضا به این نتیجه رسیدند که شهردار کارآمدی لازم برای مدیریت شهر را ندارد

رویداد24|
مهدی اقراریان  با بیان اینکه داستان منتقدین شهردار تهران قصه پر غصه ای است که امروز و دیروز شروع نشده است، گفت: این موضوع ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد هرچند اقدامات اشتباه آقای زاکانی در انتخابات به شورای ششم آسیب زده اما بیش از دو و نیم سال و پس از ۶ ماه از انتصاب ایشان، جمعی از اعضا به این نتیجه رسیدند که شهردار کارآمدی لازم برای مدیریت شهر را ندارد.
 
وی ادامه داد: آیا فکر می کنند فشار به منتقدین باعث عقب نشینی آنها خواهد شد؟ خیر؛ ما از ابزار خود استفاده خواهیم کرد. در مورد تحقیق و تفحص همکاری نشد و ما در مورد مسکن تحقیق و تفحص می کنیم تا کمیسیون شهرسازی موضوع را بررسی کند.
 
اقراریان با بیان اینکه اگر روند در شهرداری تهران اصلاح نشود مجبوریم در خصوص اقداماتی که برای فشار وارد کردن انجام می شود با مردم صحبت کنیم، یادآور شد: بدانید که اعضای شورا تا پایان کار می مانند اما تجربه سیاسی شما نشان می دهد که تا پایان نمی مانید.
 
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
0
البته ایشان اصلا اینکاره نیست و باید عوض شود . ولی تیم زاکانی هزار برابر بهتر از حناچی و تیم دوستان و همبازی های کودکی تا دانشگاهی او بود که به شهرداری هجوم آوردند و حتی مدیران اصلاح طلب را بیرون کردند در حالیکه قالیباف با همان مدیران به احترام رفتار می کرد چون متخصص بودند . ولی حناچی جز رفقای خودش هیچکس را قبول نداشت و همگی هم عرضه هیچ کار عمرانی نداشتند و فقط صرفا شهرداری حقوق می داد.
الان لااقل ۳تابزرگراه و ۱۰تا خیابان را تعویض روکش می کنند تا رمپ و لوپ و روگذر می زنند .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
0
ديگه زاکانى چه کار بايد بکنه که بگه من لياقت ندارم؟
نظرات شما